A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Буської міської ради
Золочівський район Львівської області

Безпека життєдіяльності.

Дата: 01.08.2022 10:24
Кількість переглядів: 190

Правила поведінки населення у разі вивлення підозрілих предметів

Кілька рекомендацій, які можуть допомогти

 

в стресовий момент - увага на ноги. Подивитися на них, особливо, коли не відчуваються ноги. стояти стабільно, не дати землі «піти з-під ніг». міцні і впевнені стопи на землі. топати, стрибати, давати дітям бігати скільки можна

спиною спертись на стіну, стілець. відчути опору

знайти погляд іншого поруч. Знайти, на чому сфокусувати погляд

стискати, терти долоні

обійняти себе, поплескати по плечах. пояснити дитині про янгола-охоронця, який так тебе обіймає (хто вірить - пояснити собі)

точка між мізинцем і безіменним - помяти

простукати грудну клітину 1 удар на секунду (нормалізація серцебиття). не частіше! дитині можна простукати колінки або плечі. проговорювати «я справляюсь, ми справляємось! ми молодці»

потягуватись! розтягувати мязи. в стресі мязи спазмуються. мінімально - тягніть шию, пальці рук

активно розминайте обличчя, кривляйтесь, дуркуйте як можете

видихати довше, ніж вдихати. «задувати свічку», співати

не рухаючи головою, поводити очима до крайніх точок - вверх, вниз, вправо, вліво. затримати

обіймати дітей і всіх-всіх

пити воду. хоч по-трошки

нагадувати собі і дітям ходити в туалет

плакати, якщо плачеться. так виходить кортизол,'

ти - океан. океан сили, спокою. за тобою - рід, земля, хлопці на передовій і наші діти. турбуйся про себе, так ти підтримаєш і себе, і інших

 

Щодо попередження терористичних актів

із використанням вибухових пристроїв та протидії

анонімним повідомленням про загрозу вибуху

Відповідно до Закону України «Про боротьбу з тероризмом» , Концепції боротьби з тероризмом, яка затверджена Указом Президента України №53/2019 від 05.03.2019 року та з метою своєчасного виявлення передумов до виникнення надзвичайних подій і їх попередження, а також запобігання диверсійно-терористичним проявам, ефективної локалізації та ліквідації їх наслідків розроблено пам’ятку дій персоналу при отриманні повідомлення про загрозу вибуху.

 У випадку отримання повідомлення про загрозу вибуху, виявлення вибухонебезпечного предмету необхідно вжити заходів відповідно до наданого алгоритму дій -  терміново повідомити про знахідку старшого керівника, чергового РВ ГУ Національної поліції у Львівській області – 102, чергового РВ ГУ ДСНС України  у Львівській області – 101 та чергового по Управлінню СБ України  у Львівській області за телефоном (032)261-61-43.

Як діяти учасникам освітнього процесу, якщо у закладі освіти стався нещасний випадок

 

Якщо дитина травмувалася під час освітнього процесу, її здоров’я та життя залежить від правильних та оперативних дій працівників та директора закладу освіти. Важливо не лише швидко надати допомогу постраждалій дитині, але й унеможливити повторення подібних випадків: провести якісне розслідування нещасного випадку та вжити всіх належних заходів для більшої безпеки у школі.

На жаль, не всі учасники освітнього роцесу впевнено знають, як правильно діяти, якщо стався нещасний випадок.

Найнебезпечнішим порушенням цих правил є те, що не всі працівники закладів освіти надають домедичну допомогу постраждалій дитині та не викликають для дитини “швидку допомогу”, не повідомляють про ситуацію директора та/або батьків.

Інколи стається і так, що батьки не повідомляють школу про нещасний випадок з дитиною.

Офіс освітнього омбудсмена підготував юридичне роз’яснення про те, як діяти учасникам освітнього процесу, якщо у закладі освіти стався нещасний випадок

ЯКІ ПОДІЇ ПІДПАДАЮТЬ ПІД ВИЗНАЧЕННЯ “НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ”

Нещасний випадок – обмежена в часі подія, раптовий вплив небезпечного чинника чи середовища, що сталися під час освітнього процесу і зашкодили здоров’ю чи призвели до смерті здобувача освіти (пункт 3 розділу 1 Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися зі здобувачами освіти під час освітнього процесу”).

Нещасними випадками під час освітнього процесу вважаються випадки, які сталися під час:

• проведення навчальних занять чи на перерві;

• прямування на заняття з одного корпусу закладу освіти до іншого, якщо це визначено навчальними, виробничими та науковими планами та розкладом занять;

• проведення позакласних, позашкільних заходів під безпосереднім керівництвом працівника закладу освіти або іншої особи, яка призначена наказом закладу освіти;

• занять із трудового та професійного навчання, проведення професійних, науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, виробничої та навчальної практики, які проводяться відповідно до навчальних планів у закладах освіти або на територіях, що їм належать;

• роботи на навчально-дослідних ділянках закладу освіти та у шкільних лісництвах;

• роботи та відпочинку у студентських, учнівських об’єднаннях (таборах праці та відпочинку, дитячих оздоровчих таборах при закладах освіти тощо);

• спортивних змагань, тренувань, оздоровчих заходів, екскурсій, походів, експедицій, організованих закладом освіти;

• перевезень здобувачів освіти до місця проведення навчання, інших заходів і назад, якщо було організоване довезення та прямування їх на запланований захід на транспорті або пішки (пункт 5 розділу 1 Положення).

ЯКІ НЕЩАСНІ ВИПАДКИ РОЗСЛІДУЮТЬСЯ В ЗАКЛАДІ ОСВІТИ

Процедуру розслідування нещасних випадків в закладах освіти визначає “Положення про порядок розслідування нещасних випадків, що сталися зі здобувачами освіти під час освітнього процесу”. Дія цього Положення поширюється на заклади освіти всіх рівнів незалежно від їхньої форми власності й підпорядкування, крім закладів освіти Міністерства оборони України та Міністерства внутрішніх справ України.

Розслідуються нещасні випадки, що трапилися зі здобувачами освіти під час освітнього процесу через травми, отруєння, теплові удари, опіки, обмороження, утоплення, ураження електричним струмом, блискавкою, ушкодження, отримані внаслідок аварій, пожеж, стихійного лиха, контакту з рослинами, тваринами (пункт 4 розділу 1 Положення).

Нещасні випадки, що трапилися за таких умов, розслідуються за процедурою цього Положення. Інші нещасні випадки розслідуються згідно з Порядком розслідування та обліку нещасних випадків невиробничого характеру.

Якщо нещасний випадок під час освітнього процесу спричинив тяжкі (зокрема інвалідність потерпілого) чи смертельні наслідки, смерть здобувача освіти або стався груповий нещасний випадок (травмувалося двоє і більше потерпілих, незалежно від тяжкості тілесних ушкоджень), проводиться спеціальне розслідування (пункт 1 розділ 3 Положення).

ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПІД ЧАС ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ ТРАПИВСЯ  НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК

ЩО РОБИТЬ ПОСТРАЖДАЛИЙ АБО СВІДОК

обов’язково повідомляє вчителя, вихователя, викладача, іншого працівника, що був присутній під час заходів освітнього процесу в закладі освіти чи за його межами (пункт 1 розділу 2 Положення).

ЩО МАЄ РОБИТИ ПРАЦІВНИК, ЯКИЙ ДІЗНАВСЯ ПРО НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК

1. терміново  надає домедичну допомогу потерпілому;

2. викликає швидку, а якщо швидкої в населеному пункті немає, організовує транспортування здобувача освіти до найближчого закладу охорони здоров’я;

3. зберігає обставини на місці нещасного випадку в тому стані, у якому вони були на момент події (якщо це не загрожує життю та здоров’ю тих, хто там перебуває);

4. негайно повідомляє про те, що сталося, керівника закладу освіти та відповідального за охорону праці, безпеку життєдіяльності в закладі освіти. Якщо нещасний випадок трапився під час походів, екскурсій або інших заходів поза територією району або міста, де розташовано заклад освіти, відповідальний за проведення заходу негайно повідомляє також орган управління освітою за місцем події (пункт 1, розділ 2 Положення).

ЯК МАЄ ДІЯТИ КЕРІВНИК ЗАКЛАДУ ОСВІТИ, КОЛИ ДІЗНАЄТЬСЯ ПРО НЕЩАСНИЙ ВИПАДОК


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень